Campagne het nieuwe Patijnenburg

Patijnenburg is het nieuwe jaar ingegaan met een nieuw logo en huisstijl. De pay-off 'Patijnenburg: mens - werk - match!' laat zien waar het bedrijf voor staat. Directeur Inge Vermeulen: "Naast een frisse en zakelijke uitstraling laat de nieuwe huisstijl onze allround dienstverlening zien, waarbij het draait om mensen matchen met werk."

En wij gaan door met het verder bekend maken van de belofte van het nieuwe Patijnenburg aan ondernemers en werkzoekenden. Op dit moment met een campagne op social media (Facebook en Twitter). Maar ook op straatbeeld kunt u onze frisse huisstijl tegenkomen, zoals op de nieuwe jassen van onze buitenmedewerkers en binnenkort op onze auto’s.

De nieuwe stijl geeft het bedrijf een frisse en zakelijke uitstraling en toont de breedte van de dienstverlening in Westland. Zo begeleidt Patijnenburg al meer dan 60 jaar gemotiveerde mensen met afstand tot de arbeidsmarkt naar werk. "Allereerst natuurlijk de bekende groep van mensen met beperking die in een beschutte omgeving werken of bij bedrijven gedetacheerd zijn," licht directeur Inge Vermeulen toe. "Daarnaast is Patijnenburg actief voor mensen die vanuit de uitkering naar werk begeleid worden. De accountmanagers van Patijnenburg Re-integratie en Werkgeversdienstverlening zetten hun netwerk van bedrijven hiervoor in."